1. Cuvantul acest din propozitia ... in acest suflet era ceva din credinta si din curatenia unui apostol este:

a. adjectiv pronominal in cazul nominativ

b. adjectiv pronominal in cazul acuzativ

c. pronume demonstrativ in cazul acuzativ

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-10T19:41:46+02:00
C) pronume demonstrativ in cazul acuzativ :*
multumesc. mai am una, mai poti sa ma ajuti ?
da :*
In propozitia Aceluiasi elev i se fac observatii, exista: a) un adjectiv pronominal demonstrativ de apropiere, nominativ; b)un pronume demonstrativ de identitate, dativ; c)un adjectiv pronominal demonstrativ de identitate, dativ
B)
ms mult
2014-03-10T19:57:04+02:00