Răspunsuri

2014-11-18T20:28:45+02:00
Predicativ: El este la bunica
copulativ: El este cuminte
auxiliar: Ar fi mers la mare daca ar fi avut bani.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T20:30:04+02:00
Predicativ - El este in bucatarie
Copulativ - El este inginer
Auxiliar - Cartea a fost citita de toti elevii
 uite si diferentele sa intelegi intre copulativ si predicativ :  El a insemnat mult pentru mine (cop.) // El a insemnat exercitiul pe caiet (pred)