Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T20:22:07+02:00
Un domn mi-a aratat o iluzie reusita cu un ban.Mi-am facut iluzii desarte ca voi ajunge la munte anul acesta.
Mi
Prima nu e prea bună,a doua merge,oricum.Mersi
2014-11-18T20:23:04+02:00
Cea ce se intampla este o iluzie optica.
Iluzia este ca vad totul in alb si negru

N-am prea înțeles,oricum.Mersi
astept multumesc!
din cauza caldurii prea puternice am vazut o iluzie.
;)