Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T20:18:20+02:00
Simple: și, ca, să, ci, dar, de, fie, dacă, ori, sau etc.compuse: ca să, ci și, și cu, cum că etc.locuțiuni conjuncționale: măcar că, pentru că, cu toate că, chiar dacă, în afara, măcar de, de parcă, până să etc.
coordonatoare - când leagă doua propozitii de acelasi fel (principale sau secundare) copulativă: și, niciadversativă: dar, iar, însă, cidisjunctivă: sau, ori, fieconclusivă: deci, așadarsubordonatoare: să, că, dacă, încât, deși, ca să, de etc.
COnjunctii subordonatoare : că, să, ca să, fiindca,întrucat,deoarece, desi, înca
coordonatoare să, că, dacă, încât, deși, ca să, de
că, să, ca să, fiindca,întrucat,deoarece, desi, încat
o propozitie cu "precum" va rog frumos
Are o bicicleta precum pritenul sau
2014-11-18T20:19:42+02:00
Subordonatoare: ca,sa,daca,de
conjunctionale: pentru ca,deoarece,fiindca,din cauza ca