problema este incompleta!
sa se afle cate flori ce?
Are fiecare,stiind ca Lia are cat Lina si Nadita impreuna,iar Lina cu 16 mai multe de cat Nadita
Aici este mai departe rplica de sus

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T20:25:51+02:00
Notez cu x numarul de flori pe care le are Nadita
Lina=x+16
Lia=x+x+16 ( Lia = Nadita +Lina)
si obtinem ecuatia:
x+x+16+x+16+x=472
4x+32=472=>4x=440 =>x=110
Deci Nadita=x=110
       Lina=x+16=110+16=126
        Lia=x+x+16=110+110+16= 236
1 5 1
2014-11-18T20:26:23+02:00