Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T20:13:08+02:00
Stiu am avuto in clasa a treia  
 6+(3x6)=21
1 5 1
2014-11-18T20:13:29+02:00
Pai ,  f- nr de fete
b- nr de baieti
f =3xb
acum sa gasim un nr care se imparte la 4 ce se afla intre 21 si 29 si anume : 24 si 28
daca ar fi 24 de copii ,24=b+3xb=4b rezulta  nr de baieti ar fi 24:4= 6
daca ar fi 28 de copii , 28=b+3xb rezulta nr de baieti ar fi 28:4=7
Ar putea fi in clasa 6 sau 7 baieti