Răspunsuri

2014-11-18T20:02:42+02:00
P- personale
O- oral
A- adverb
R- reflexiv
T-timp
A- adjectiv
7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T20:11:24+02:00
1. O vezi pe bolta cereasca, caci se deplaseaza zburand.    Pasare
2. Musafir...                                                                                                                                 Oaspete
3.Cine aduna polenul din flori?                                          albinA
4.Eu ascult muzica....                                                              Rock
5.Face parte din alcatuirea urechii....                                       Timpan
6.Locul unde locuiesc se numeste...                                    casA
 Da , a aparut o defectiune la mesajul meu care n-o pot repara, deci litera mare din cuvant vine pusa vertical cu litera mare din urmatoarul si tot asa iesind cuvantul poarta, sper ca te-am ajutat! ^^
9 4 9