Răspunsuri

2014-11-18T19:57:22+02:00
O muscata sta de vorba cu o fata:
Cum sa-ti multumesc draguto ?

Ca din puiul de crenguta
Am crescut asa de mare;
Imi stergi praful, m-ai udat
Iar eu tie flori ti-am dat.

Floare rosie muscata,
hai mai infloreste-odata
Sa te duc la mine acasa
La mamica mea frumosa.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T20:01:50+02:00
O muscata din fereastra
Sta trfasa si maiastra
Asteptand o raza lina
Sa o scalde  in lumina.
Frunzele verzi si pufoase
Si le tine mai intoarse
Vrand sa para importanta
Nestiind ca-i aroganta! :* Sper sa te ajute! :)