Răspunsuri

2014-11-18T20:00:43+02:00
Era o zi de iarna:,Ioana,Andrei,Valentin si Anna s-au dus pe campia acoperita de zapada ca se se dea cu saniuta un val rece adia pe campia cea luminata,Anna si cu Andrei se bateau cu blgari mari de zapada si asteptau cu nerabdare ca Ioana si cu Valentin sa pregateasca saniuta ,pe drum spre campie Ioana si cu Valentin se uitara la lacul inghetata si se vedeau ca intr-o oglinda  totul era ca de basm ......................................
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T20:03:57+02:00
Campia ce era odata inverzita acum este acoperita de un val de frunze moarte purtate de vantul napraznic in toate partile. sOARELE ASEMENEA UNUI BULGARE DE AUR continua sa straluceasca in maretia sa pe cerul limpedea asemenea unei oglinde . Razele lui se reflecta in lacul pe care acum doar frunzele salciei mai plutesc
1 5 1