Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T19:54:57+02:00
Sa ii asculti si sa ii respecti pe toti membrii familiei
Mereu sa ai incredere in familia ta
mai privesti
raspunde-mi te rog
liliadontul
bine ca l-ai pus pe primu loc eu ti-am dat ceva mai imp
ai vteo problema cu asta
2014-11-18T19:55:50+02:00
1.Cina sa se ia in familie
2.Sa se poarte frumos uni cu alti
3.Desertu e dupa cina
4.Dupa ce venim de la scoala mancam si ne facem temele
5.Doua ore de calculator,2 de Tv
5.Joi e ziua de film
(P.S ASTEA MI-AU VENIT IN MINTE EU NU AM REGULI DASTEA IN FAMILIE :)