Răspunsuri

2014-11-18T19:51:43+02:00
Care versuri ?
ca nu le-ai scris :))))))))

Am specificat : pentru cei de clasa a VIII-a. Pentru ca majoritatea celor de clasa a VIII-a sunt acum la lectia respectiva
aha si eu sunt a8a :))))) dar am trecut demult de ea :))))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T19:51:44+02:00
Ajuta la realizarea muzicalitatii textului si a rimei ..ca sunt articulate , dezinenta... au rol stilistic.
Sper ca te-am ajutat .
Merci ! :* ca ai pus cel mai inteligent :*** raspuns.