Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T19:49:12+02:00
Figura de stil din acesta propozitie este ,,aprig ca un leu,, care este o comparatie.

Figura de stil redata in propozitie este "arig ca un leu "aceasta este reprezentata de prepozitia "ca" dupa aceasta preopzirie ne dam seama ca este o comparatie
2014-11-18T19:49:19+02:00
Este comparatie.  In acest vers este prezent cuvintul "ca" care ne demonstreaza ca este o comparatie.