DAU 40 DE PUNCTE NUMAI AJUTATI-MA!! Repedee ( dau cel mai bun raspuns )1. Ca sania sa se deplaseze in translatie , cum trebuiesa fie derdelusul ?
2. Un schior se deplaseaza uniform pe un drum orizontal . Ce forte isi fac echilibrul ?
3. Cum arata un teleschi ? Dar o telecabina ? Descrie miscarea lor . In ce caz este miscare de translatie si in ce caz nu este ?
4.Ce fel de miscare are varful unui dinte al rotii dintate ? Dar un punct de la periferia surubului ? Dar un punct situat pe axa surubului ?
VA ROG MULT AJUTATI-MA !!!!

2
RAPORTEZ RASPUNSURI DE GENU : ,, NU STIU ,, SAU ,, CITESTE SI TU DE UNDEVA ,, ETC.
va rog mult raspundeti la intrebari ! nici la 40 de puncte nu raspundeti ? :(
apropo, sunt doar 20 de puncte ;) so take care :D
defapt sunt 40 care se impart in mai multe grupe : 20 orice raspuns + 10 cel mai bun raspuns si alte 10 nu mai stiu unde

Răspunsuri

2014-11-18T19:44:16+02:00
2 numai pe acesta il stiu

.  in primul caz este miscarea de tranzitie


2 numai pe acesta il stiu

. in primul caz este miscarea de tranzitie
Mai trebuie sa mai fie inca una ca zice ,, Ce forte isi fac echilibru ,,
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T19:49:46+02:00
1. Derdelusul trebuie sa fie lin pentru ca miscarea sa fie de translatie.
2. Teleschi/telecabina -> Un scaun metalic atarnat de o bara metalica solida prinsa de un fir care o sustine. Este miscare de translatie in cazul in care teleschi-ul/telecabina avanseaza , si miscare incompleta de rotatie in cazul in care aceasta are balans stanga-dreapta.
3. Toate punctele si dintele de pe roata zimtata au miscari de rotatie.
Pentru intrebarea cu echilibrul imi cer sincer scuze, dar nu am studiat inca . :(
Sper ca ti-am fost de folos.
Ma mir ca imi vad raspunsul ca fiind cel mai bun , de vreme ce eu sunt la gimnaziu ! :D Merci mult !
Ai avut cel mai complet raspuns si mai serios .. Decii ...