Care dintre urmatoarele cuvinte sunt sinonimele cuvantului a cere :
a asculta
a pretinde
a revendica
a sfatui
a dori
a solicita
Marchez ca cel mai bun raspuns !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2
A revendica, a solicita, a pretinde.
A dori
Ăsta sunt sinonime.
Astea. ..scuze.
multumesc !

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T19:28:46+02:00
A solicita este acest sinonim
sunt mai multe , asa imi spune axercitiul !
A dori posibil ca ar merge aici deasemenea
Defapt dex`ul spune ca a pretinde , a revendica..
Asadar..1. A pretinde
2. a revendica
3.a dori
4. a solicita
Iti multumesc mult !11!!!!!!!!!!!!
2014-11-18T19:36:35+02:00