Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-18T19:29:19+02:00
Subst propiu. Pe un coleg de a meu il cheama Creanga.                                       subst comun  In padure era o creanga groasa.
Pe creanga unui copac dormea un pui de pasare. Comun
Ion creanga era unul din cei mai buni povestitori a,româniei
2014-11-18T19:29:48+02:00
Substantiv Comun :  M-am impiedicat de o creanga
Substantiv Propriu : Am citit toate povestile lui Ion creanga
5 4 5