Răspunsuri

2014-11-18T19:25:59+02:00
E toamna. Natura plinge ca nu mai este atit de fermecatoare si frumoasa
3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T19:28:33+02:00
La muntele Gina este Raiul pe pamant.
Acel munte este plin de zapada in anotimpul iarna.
Este o bucurie sa urci pe acest munte.
Mii de oameni excaladeaza acest munte pentru ai admira frumusetea nemarginita.
Muntele Gaina este una dintre cele mai cautate atractii turistice.
Este foarte frumos acest munte Romanesc.
6 4 6