Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T20:40:32+02:00
 Nu trebuie sa crezi in tot ceea ce auzi, morala o fac oamenii care cred ca tot ce spun ei este adevarat, asemenea pshihologiilor, iti baga numai prostii in cap, astfel condamni existenta.
1 5 1
2014-11-18T20:40:39+02:00
Cred ca daca credem prea mult in morale,adica explicand orice greseala prin proverb,atunci condamnam ezistenta,fiindca nu ne lasa sa ne expunem propriile opinii.

E parerea mea. :)