1.Explica notiunile : organisme nocturne , animale nocturne , plante nocturne . Da un exemplu .
2.Completeaza frazele : Dupa activitatea in decursul celor.... de ore , deosebim organisme... si .. .
Organismele ...... sint acele ce activeaza.... , pe cind organismele....activeaza...... . Din
animalele .... fac parte liliecii ,..............., iar din plantele nocturne - ............. . Aparitia animalelor..... se datoreaza urmatorilor trei factori.............. , .................. ,..................... .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T19:22:26+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2.
1 ...-24 de ore
2...-diurne si nocturne
3.diurne
4.ziua
5.nocturne
6.noaptea.
7.nocturne 
8.bufnita
9.regina-noptii
10.nocturne
11.existente unor surse bogate de hrana noaptea(1 factor)
12.concurenta dintre speciile diurne pt  dobindirea hranei(2 factor)
13.conditiile mai favorabile(3 factor)

succes!
37 4 37
2014-11-18T19:50:47+02:00
Dupa activitatea in decursul celor 24. de ore , deosebim organisme diurne  si nocturne
Organismele diurne sint acele ce activeaza ziua , pe cind organismele nocturne.activeaza noaptea . Din 
animalele nocturne fac parte liliecii  bufnitele unele specii de fluturi, iar din plantele nocturne - mateola ,regina noptii  . Aparitia animalelor nocturne se datoreaza urmatorilor trei factori  , .................. ,..................... .
plante nocturne-plante care sunt active in perioada noptii
animale nocturne-animale ce sunt actipe noaptea

19 4 19