Răspunsuri

2014-11-18T19:24:57+02:00
                                         De Craciun
Este iarna. 
Se aproprie Craciunul , sarbatoarea din iarna asteptata de copii.
 De Craciun eu si cu mama . stam sub brad povestind. 
 Tata iese afara cu fratele meu.
 Imi place foarte mult Craciunul , cu zapada iernii asternuta pe case.
 De craciun noi mereu gatim ceva extraordinar.. gustos pentru toti si zemos.
 Prajitura nu lipseste din masa , dar nici alte bunatati.
 Cand masa e gata toti ne asejam la ea si mancam , ne place foarte mult sa fim o Familie de Craciun.
                           Nu este realistica =]]
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T19:25:48+02:00
Afara a inceput sa ninga.Se apropie sarbatorile de iarna.Eu iubesc cel mai mult Craciunul .Astept cu nerabdare impodobim bradul ,apoi cadourile.Ador mirosul de cozonaci si sarmale facute de mama.De Craciun in fiecare an ne intalnim cu toata familia si petrecem pana tarziu.
este foarte frumos textul
furmos :D
dar tu ai folosit sub forma de propozitii dar e dragut