Procesul prin care plantele isi prepara singure hrana (substantele organice) pornind de la substantele anorganice, cu ajutorul luminii si a picmentilor asimilatori (clorofila)
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-03T13:32:00+02:00
Fotosinteza  este procesul  prin care  PLANTA isi  prepare  HRANA IN  PREZENTA LUMINI SOLARE 
:)
2 5 2
2013-12-03T15:29:34+02:00
Fotosinteza este procesul prin care planta isi prepara hrana absorbind dioxid de carbon si eliminand oxigen :)

Fotosinteza este procesul in care planta absoarbe apa cu sarurile minerale (seva bruta) si dioxidul de carbon in prezenta luminii si a clorofilei, si elimina seva elaborata si oxigen.
Fotosinteza este procesul de fixare a dioxidului de carbon din atmosferă de către plantele verzi