Va rog ajutati-ma.La un atelier erau 888m de panza.Pentru a confectiona o bluza sunt necesari 2 m,iar pentru o rochie 3 m.Pentru bluze s-a folosit un sfert din panza,iar restul s-a folosit pentru rochii.Aflati cate rochii si bluze s-au confectionat in total.

2

Răspunsuri

2014-11-18T19:17:09+02:00
Pai avem asa
pt o bluza folosim.....2 m
pt o rochie folosim....3 m
in total avem 88 m
bluze= 1/4 ·88= 88/4=22 m(folosesti pentru bluze)
1 bluza....2 m
x bluze....22 m
1/x=2/22⇔x=22/2⇔x=11(11 bluze confectionate)
din restul materialului se confectioneaza rochii
88-22=66m⇔
1 rochie....3 m
x rochii.....66 m
1/x=3/66⇔x=66/6⇔x=22 rochii



3.Cate bluze s-au confectionat?
222:2=111(bluze)
4.,Cate rochii s-au confectionat?
666:3=222(rochii)
Raspuns:111 bluze 222 rochii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T20:57:00+02:00
888m:4=222m 888m-222m=666m 222:2=111(bluze) 666:3=222(rochii)
2 5 2