Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T19:01:41+02:00
Manastirea Saharana este locul în care iubirea frumoasă şi dătătoare de viaţă a Sfintei Treimi se revarsă asupra tuturor acelora care-i vor trece pragul cu credinţă. Aici prescurile şi vinul, roade ale pământului şi ale muncii voastre, vor deveni Trupul şi Sângele lui Hristos, consumate pentru înnoirea vieţii şi spre fericirea veşnică. Aici primiţi adevăratele bunevestiri prin Fecioara-Mamă, care vă recunoaşte ca fii şi moştenitori ai Împărăţiei Fiului ei

(Sper ca te-am ajutat)
3 5 3
2014-11-18T19:06:04+02:00
Manastirea sahara este un loc minunat!(daca le vrei legate),Manastirea aceea se numeste ,,Manastirea Curtea de Areges".,In  sahara este foarte cald!.(sper ca team ajutat).
Este Manastirea Saharana nu Sahara
Bine,uite: Manastirea Saharana este un loc minunat!