Răspunsuri

2014-11-18T19:01:12+02:00
Inima.....daca nu iti mai functioneaza ceva corect te-ai dus..

toate organele sunt importante , daca iti lipseste ceva nu functionezi :)))
nu exista organe importante si neimportante toate sint necesare pentru viata
toate oeganele sunt importante
creerul
Toate
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T19:07:34+02:00
Fiecare organ din corp este important. Unii spun creierul, alţii spun inima, alţii plămânii. Da, inima şi plămânii sunt importante, dar sunt coordonate de creier, la fel ca şi celelalte organe ale corpului. Dacă lipseşte creierul, nu mai funcţionează nimic, dacă lipseşte inima, murim.
În concluzie, organele noastre sunt într-o relaţie de codependenţă unele faţă de celelalte. Toate la fel de importante.