Imi puteti spune va rog ce inseamna_ pescuitor in apa tulbure si a fluiera in bierica. Multumesc!!!!

2
1. om cu preocupări dubioase, om cu intenții necurate. 2. persoană care instigă la tulburarea ordinii publice, la conflict între facțiuni politice rivale.
1 A cinta din fluier. Fluiera o melodie din fluier. 2 A produce un sunet asemănător cu cel al fluierului sau o combinaţie melodică de sunete, suflînd printre buze sau printre degetele băgate în gură. Expr. A fluiera în bute v. bute. A fluiera a morţiu v. morţiu. A fluiera a pagubă v. pagubă. A fluiera în (sau a) pustiu v. pustiu.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-11-18T19:00:12+02:00
A fluiera in biserica = afi nesimtit sau a nu-ti pasa de ceva
pescuitor in ape tulbure= esti pe craca sau o sa o patesti
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T19:01:26+02:00
Pescuitor in apa tulbure- persoana cu intentii necurate, cu  preocupari dubioase ce instiga la rau
a fluiera in bierica- a comite fapte socante, care tulbura ordinea stabilita
2 5 2