Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T19:02:49+02:00
A+b=40
a=4b
4b+b=40
5b=40
b=8 varsta fiicei
a+8=40
a=32 varsta mamei
8x2=16 peste        16 ani varsta va fi mai mare de doua ori decat a fiicei
am editat scri ce am scris
ok
nu am vazut ultima cerinta si de aia era incomplet
ms mult seara buna
mersi pa
2014-11-18T19:07:18+02:00
Mama+fiica=40
mamaX4+fiica=40

Fiica=  40:5=8 ani
Mama=  40-8=32 ani

Când mama o să aibă 48 ani fiica o să aiba 24 ani.
         48= 24X2