Răspunsuri

2014-11-18T19:01:31+02:00
Cimpiile si sesurile
vreau un raspuns mai concret adika de exemplu somes ......
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T19:20:18+02:00
Culmi cristaline precum Dealul PrelucaDealul Codrului,Dealul PrisnelDealul Mare.
si 
Dealurile Silvaniei, în partea de nord, cuprinzând jugul intracarpatic și depresiunile submontane Șimleu și Baia Mare.Dealurile Crișanei, mărginând Apusenii, cu numeroase depresiuni golf.Dealurile Lipovei situate la sud de Mureș.Dealurile Banatului, ce sunt situate în dreptul Grupei Banat.

Sper sa te fi ajutat
1 5 1