Răspunsuri

2014-11-18T18:53:58+02:00
Dupa mine fiecare bioritm apare odata cu inceperea vietii si are fluctuatii care afecteaza ciclul vietii tuturor organismelor,chiar si al oamenilor.
10 3 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T19:17:47+02:00
este ciclu are efecte asupra aspectului fizic al organismului. Acesta cuprinde nivelurile de energie, rezistenta, puterea fizica globala si rabdarea. Jumatatea pozitiva a ciclului este cea in care ne simtim cel mai bine. Aceste cicluri influenteaza factorii fizici cum ar fi coordonarea dintre ochi si mina, puterea, rabdarea si rezistenta la diferite boli.
9 3 9