Ajutor!!
''Gaseste substntinve care pot sa insoteasca comparatiile:
Incapatanat ca un cantar,dulce ca mierea,galben ca ceara,albastru ca cerul,inalt ca bradul,rosu ca macul,puternic ca ursul,mic cat o neghina,alb ca varul.

2

Răspunsuri

2014-11-18T18:55:44+02:00
Incapatanat ca un cantar:adica este incapatanat nu asculta.
dulce ca mierea:adica este dulce si se poarat frumos.
Galben ca ceara:adica este intr-o stare buna.
Albastru ca cerul:adica are treburi de rezolvat.
inalt ca bradul:adica maret,istet,iscusit,intelegator...destept in viata..etc.
Rosu ca macul:adica furios,suparat,necajit...etc.
Puternic ca ursul:Adica curajos,indemanatic..etc.
mic cat o neghina:prost,nestiutor..etc.
Alb ca varul:adica este intr-o stare din care nu poate a mai iesi..!
Nu stiu daca e ce cautai..dar...eu cred ca te-am ajutat. bafta in continuare.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T19:06:40+02:00
Om incapatanat ca un cantar;
vocea,dulce ca mierea;
soarele,galben ca ceara;
lacul albastru ca cerul;
prajina inalt(a) ca bradul;
sange,rosu ca macul;
soldat puternic ca ursul;
bob mic cat o neghina;
lapte alb ca varul.
mersi for THE BEST ANSWER
pt ce..i-ai dat? ce ..ti-a facut? ti-a scris decat alea asa cum erau :))) Doamnee
pai trebuia sa dai exemple nu sa explici