Răspunsuri

2014-11-18T18:41:41+02:00
Privea,  a se ivi , a privi
a lol nu tu ai postat intrwbarea scs :))
:| Frumos :))
credeam ca tu ai postat-o și ai zis că nu sunt cuinte mor :)) pwp
cuvinte*
:*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T18:45:14+02:00
Facea , spunea , zicea , lipea , cosea , smulgea , impodobea , impaturea , aprindea , culegea spune , face , zice , taie , lipeste , smulge , coseste , impodobeste , impatureste , aprinde spui , zici , faci , ajuti , informezi , calatoresti , interoghezi , explorezi , intentionezi , amninti
3 4 3