Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-10T19:04:15+02:00
 Basmul este o naratiune in proza care are ca tema lupta dintre bine si rau, incheiata cu victoria binelui, in care personajele si intamplarile sunt fantastice.Textul “.....” de..... apartine genului epic si este un basm, avand toate caracteristicile acestuia.In primul.rand, actiunea cuprinde elemente reale si fantastice, care se desfasoara atat in lumea noastra cat si pe taramul celalalt. De asemenea, personajele au puteri supranaturale.In concluzie, textul dat este un basm si apartine genului epic.
26 4 26
2014-03-10T19:29:25+02:00
Basmul este o specie a genului epicin proza sau in versuri, in care faptele reale se impletesc cu cele fantastice,fiind savarsite de personaje aflate de partea binelui sau a raului in care binele iese intodeauna invingator.
CARACTERISTICI:
-impletirea faptelor reale cu cele fantastice,
-pesonajele care intruchipeaza binele sau raul,
-prezenta cifrelor magice:3,7,9,12
-utilizarea unor formule specifice: de inceput(A fost odata) de sfarsit,
-binele iese mereu invingator,
-locul si timpul nu sunt clar determinate....
Sper ca te-am ajutat ... eu ti-am spus trasaturile basmululi tu urmeaza sa argumentezi ca opera 'Hansel si Gretel' este basm.
19 3 19