Răspunsuri

2014-11-18T18:40:43+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T18:43:02+02:00
Prea usor descurca-te :)
Iti dau cateva idei, dupa care tu te descurci in continuare! succes!!!!!
Salut Andrei!
Salut geroge!
De ce mai sunat?
Deoarece as vrea sa te intreb daca poti sa-mi dai si mie temele!
zau? poi tu nu ai fost in clasa?
Auzi, ai uitat ca eu am fost de servici?
A..da scuze!
Eheiii...poi ai uitat!
of haide lasa. ti le dau cu mare placere.
Succes fa tu in continuare cu restul cuvintelor. ;) bafta!

2 5 2