Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-18T18:40:27+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
m_a_1= \frac{2x+5x+11x}{3} \\ 
m_a_1= \frac{18x}{3} \\ 
m_a_1=6x \\  \\ 
m_a_2= \frac{21x+37x+32x}{3}    \\ 
m_a_2= \frac{90x}{3}  \\ 
m_a_2=30x
2 5 2
2014-11-18T18:40:31+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A)(2x+5x+11x)/3=18x/3=6x
b)(21x+37x+32x)/3=90x/3=30x
2 5 2