Răspunsuri

2014-11-18T18:37:26+02:00
-Buna ziua !                                                                                                                  -Buna!                                                                                                                          -Domnule veterinar am o problema mare , mi sa rupt o aripa!! Ma puteti ajuta?          -Desigur!  Vino cu mine ! si eu o sa-ti repar aripioara .                                                - Bine   Multumesc mult                                                                                                -Cu placere
poftim da diin aripa
te simti mai bine
da
ms
cu placere sa mai treci pe la mien
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T18:39:00+02:00
           Intr-o zi de toamna doi preteni vechi se intalnesc.Ei hotarasc sa mearga la plimbare.Pe drum au vazut o pasare bolnava.
        -Andrei,hai sa ducem pasarea la veterinar?
         -Bine haide sa mergem.
        Cei doi prieteni au plecat la veterinar.
         -Buna ziua!domnule veterinar.
          -Buna ziua.
           -Domnule veterinar am gasit pasarea asta care nu mai poate zbura.
            -Nu este nimic o sa-i pin un bandaj.
             -Multumim domnule veterinar.
              -Cuplacere.Pasarea trebuie sa stea cu bandajul acesta trei zile.
               -Larevedere!
                -Larevedere!
           Cei doi prieteni au ingrijit-o apoi cand au mers afara o asteptau suratele ei.