Răspunsuri

2014-11-18T18:28:20+02:00
a petrecut-mod indicativ, timp perfect compus, persoana a III-a, numarul singular.
zbura-mod indicativ, timp imperfect, persoana a III-a, numarul singular.
sosi-mod indicativ, timp perfect simplu, persoana a III-a, numarul singular.
pleca-mod indicativ, timp imperfect, persoana a III-a, numarul singular.
incepea-mod indicativ, timp imperfect, persoana a III-a, numarul singular.
Sper sa-ti fie de folos :D
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T18:30:23+02:00
A petrecut -timpul trecut, numarul singular,p.3 singular
alerga -timpul trecut,n.singular ,p.3 sing.
zbura -t.trcut ,n.sing p.3 sing
sosi -trecut ,sing., p. 3 sing
pleca -trcut,sing,p. 3 sing
incepea -trecut ,sing ,p.3 sing.
 
7 4 7