Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T18:19:42+02:00
Azi Mihai cu Ana au inceput sa se certe.Motivul era cine va merge primul sa ii dea flori doamnei invatatoare.Se certau asa de aprig ca mai aveau putin si se bateau.Atunci am intervenit eu si i-am zis lui Mihai ca este politicos sa ii dam voie Anei sa mearga prima la doamna cu flori caci este fata.Asa am invatat de la doamna si cu siguranta va fi fericita sa stie ca a fost ascultata.
Si uite asa Mihai si-a cerut scuze si conflictul s-a incheiat datorita mie.Ma simt fericit ca am reusit.
2014-11-18T18:20:55+02:00
Un conflict poate incepe de la orice lucru,chiar si unul banal.Lipsa neicrederii poate duce la aceasta cearta.Nimeni nu ar vrea sa distruga vre-o prietenie ,de aceaa trebuie sa stim cum sa-l solutionam.
Trebuie sa acceptam ca doar unul dintre parti va fi favorizata in urma conflictului.Partea invinsa trebuie sa accepte conditiile invingatorului.Uneori,orgoliul ne poate impiedica sa oprim un conflict,caci fiecare vrea sa iasa invingator..

Sper ca te-am ajutat! :*
Mulțumesc mult din suflet :*
Cpl :*
Comentariul a fost şters
Mersi :3