Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T18:18:08+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Tu o sa pui linie de dialog da Fundaa ??
 -Cri,cri ,cri 
-O,buna greiere te-am auzit cantand ...
- Buna-ziua,toamna,nu credeam c-o sa mai vi 
-Am venit si impreuna cu mine am adus : frunzele ruginii , gandaceii veseli , ploile reci , norii mari .
-Foarte frumos . 
-Dar voi v-ati adunat provizii pentru iarna? 
 -Da,regina le avem in case . 
Foarte bine,greierule . Sa nu ma dezamagiti !
Sper ca te-am ajutat cu dialogul. Mai pui si tu cateva idei .
toamna care trecea pe langa un greiere l a intrebat
daaa
SCUZE AM VRUT SA SCRIU DAR N AM MAI FACUT O
2014-11-18T18:23:12+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ce faci greiere?
uite ma pregatesc sa ma bag in pamant!
si no sa mai canti aici?
se pare ca nu
dar aici ne strangem in fiecare seara cu toate vietatile si tu cu trupa ta ne canti asa de frumos!
da.stiu dar ce sa fac?
promite-mi ca o sa vii cu trupa ta sa ne canti in fiecare seara
bine.pa! ne vedem diseara!