Răspunsuri

2014-11-18T18:26:42+02:00
Bucatar- lucreaza labrutarie face paine. Pilot -lucreaza cu avioane. Politist-prinde hoti. Pompier-stinge focuri mari. Frizer-tunde oameni. Jurnalism-reporteaza incidente Mecanic-repara instalati
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T18:35:27+02:00
Bucatarul lucreaza la brutarie si face paste fainoase cum ar fi painea  , gogosile  etc ... Pilotul conduce un avion  si poarta uniforma Politistul ajuta la aducerea unei tari mai bune  pompierul stinge focul si ajuta lumea la incendii .Frizerul tunde oamenii  si le face freza cum vor  clientii . Jurnalistul este reporterul care ia  mai multe informatii despre un caz / Mecanicul repara lucruri .
1 5 1