Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T18:14:04+02:00
Verb      persoana   a 3 a  nr singular timp trecut

este ok ricum
ms
oricum
dar scuzati ma doamna danielarusea am vb cu cealalta pers
In regula. Nici eu nu ma cert cu nineni, fac doar niste observatii pertinente folosind un limbaj adecvat.
2014-11-18T18:15:43+02:00
Eu intelesei, tu intelesesi, el ala intelesesera, noi înțelesesem, voi inteleseseti el ele intelesesera sper să te ajute
EA A ZIS SA analizam
Am înțeles
sa nu te superi pe mn doar ti am facut o observatie
EL
NU EA