Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-10T18:43:58+02:00
Adica felul comun sau propriu, genul feminin, masculin, neutru, si numar singular sau plural.
2 5 2
2014-03-10T18:47:30+02:00
Spui de ce fel este substanstivul, ce gen este, specifici numarul, cazul  si functia sintactica :) sper ca te-am ajutat
Uite niste exemple :
“Preşedintele a evitat cu obstinaţie orice referire la scandal.

preşedintele = substantiv comun, simplu, genul masculin, numărul singular, articulat hotărât (cu articolul “le”), cazul nominativ, funcţia sintactică de subiect

referire = substantiv comun, simplu, genul feminin, numărul singular, cazul acuzativ, funcţia sintactică de complement direct

la scandal = substantiv comun, simplu, genul neutru, numărul singular, precedat de prepoziţia simplă “la”, cazul acuzativ, funcţia sintactică de atribut substantival prepoziţional.

cu obstinaţie (cu încăpăţânare) = substantiv comun, simplu, genul feminin, numărul singular, precedat de prepoziţia simplă “cu”, cazul acuzativ, funcţia sintactică de complement circumstanţial de mod.




1 5 1