Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T18:12:56+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A=b-19
b=2a
b=2b-38
b=38 mama
a=19 fata
sper ca e bine
  • Utilizator Brainly
2014-11-18T21:32:56+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
f=m-19 \\ 
m+10=2(m-19)+10 \\ 
---------- \\ 
m=?f=? \\ 
---------- \\ 
Calculam~in~a~doua~relatie: \\ 
m+10=2m-38+10 \\ 
2m-m=28+10 \\ 
\boxed{m=38~ani} \\ 
f=38-19 \\ 
\boxed{f=19~ani}
1 5 1