Răspunsuri

2014-11-18T18:00:43+02:00
Leopardul e rapid.
Leopardul este animal salbatic.
Leopardul e animal periculos.
Leopardul e mare.
Mama mea si cumparat o haina cu blana de leopard
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T18:01:20+02:00
Leopardul este un animal pe care il admir .
In carte am gasit o poza cu un mic pui de leopard .
Leopardul e un animal agresiv 
Am fost placut impresionata de comportamentul acelui leopard .
Omul a reusit sa dreseze leopardul

4 5 4