Răspunsuri

2014-11-18T17:47:42+02:00
Adjectivul dupa substantivul si verbe nu folosi
Pentru a face o descriere cit mai eficienta trebuie sa folosesti cit mai multe atribute dar se folosesc si multe figuri de stil pentru ca sa-i dea descrierei tale un aspect cit mai viu,colorat si interesant
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T17:48:31+02:00
Din cate stiu eu cele mai multe parti de vorbire folosite la o descriere sunt adjectivele ( pronominale si celelalte ) . Dar nu trebuie sa te bazezi numai pe parti de vorbire . Incearca sa identifici niste epitete sau alte figuri de stil ...
 Sper ca te-am ajutat :)
14 4 14