Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T17:52:19+02:00
Vulpea este un animal salbatic care locuieshte la noi in tara.Ea aduce atit nenorociri cit shi foloase.Vulpea are o blana extrem de frumoasa si ii este de folos omului inclusiv doamnelor,care iubesc la nebunie aceasta blana fermecatoare a ei.
3 5 3
2014-11-18T17:52:51+02:00
Despre gaina...     introducere : gaina a fost mereu ajutorul oamenilor de la tara;    
cuprins : prezinti gaina...    ea da oua si carne...si alte aspecte ale ei ( ciocul etc )
incheiere: omul ar trai mai greu fara acel animal (RETINE : POTI SA SCRI SI DESPRE ALT ANIMAL FOLOSIND IDEEILE MELE !!!     MAI BN FA DESPRE VACA ;)