O compunere cu unrmatoarele idei(nu trebuie sa fie foarte lunga dar nici prea scurta)
1.Andreea face temele.
2.Fetita priveste pe geam.
3.Un catel era in ploaie
4.Andreea ajuta catelul.
5.Parinti lui andreea vin acasa si vad catelul

2

Răspunsuri

2014-11-18T17:46:36+02:00
Este toamna. Afara ploua si vremea e uarata. Andreea, o fata din clasa a|||-a isi face temele in linjstea deplina a incaperii. Zgomotul puternic al ploii o face sa priveasca pe fereastra. Atunci uimita vede un catel mic si dragut udat de norii furiosi. Fetei i s-a facut mila de el si a decis sa-l ajute. Deschide usor usa si iese cu pelerina ei galbena afara in ploaie. Il strange la piept ...apoi il i-a in brate si-l duce in casa. Chiar atunci sosira parintii ei si au vazut ce fapta buna a facut ea. Sper ca te-am ajutat mai mult-cerere prietenie:-) :-*
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T17:49:34+02:00
Intr-o zi ploioasa,Andreea isi facea temele pe masuta de langa fereastra.Acolo ii place ei sa faca temele,deoarece langa geam e multa lumina.
Se gandea cum sa rezolve un exercitiu,si in acel timp isi  arunca ochii ei mici si sclipitori pe geam.Atunci a vazut un catel plouat,trist,si cu niste ochi de capata mila.Statea in ploaie si se ruga ca cineva sa-l ajute.
Fetita a plecat afara si a luat catelul.L-a spalat,l-a aranjat,i-a dat sa manance si i-a facut un patut calduros.
Peste ceva timp,parintii Andreei vin acasa de la cumparaturi.Vad catelul si au ramas uimiti pentru ca ei nu aveau caine.Au intrebat-o pe fetita ce este cu el,iar Andreea i-a raspuns ca este un biet catel care avea nevoie de ajutor,si si-a rugat parintii daca poate sa-l pastreze.Ei au spus ca da,si de atunci toti sunt o familie fericita.
2 5 2