Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-18T17:39:13+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
I'm sure they all have a whale of a time=Sunt sigura ca (ei) se distreaza pe cinste.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T17:45:22+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sunt sigura ca ei se distreaza de minune. ;)
2 5 2