Răspunsuri

2014-11-18T17:35:11+02:00
Ca sunt prezente figurile de stil si dai exemple....
Ca sunt prezenete imaginile auditive, dinamice, vizuale (daca sint)
Modul de expunere spui care este
Ce caracter are
Etc. 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T17:41:18+02:00
In poezia ......... autorul ....., transmite prin intermediul eului liric sentimentele si ideiile.Sunt prezente figuri de stil( scri2 figuri de stil si le numesti) . Autorul dedica poezia ......( cui i-o dedica) .Sunt prezente marci ale eului liric .....( scrii persoanele la 1 si 2 persoana daca sunt si verbe la persoana1 si 2 ,cateva) . Semnele de punctuatie sunt si ele prezente ..... ( si scrii semnele de punctuatie) .Figuri de stil .....( metafora epitet .... Ce ai in poezie ) In concluzie poezia ....... apartine genului liric deoarece are figuri de stil , marci ale eului , si figuri de stil .
1 5 1