Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T17:37:41+02:00
= 6 + 10=16 (primul) = 48-24=24 ( al doilea) Asta e un mod ar mai fi o posibilitate doar ca cu semne . Depinde ce clasa ești . Daca vrei sa îți fac celalalt model îmi spui !
Crd ca stiu
daca vrei imi spui?
Pt al doilea ! = 6 ori 6 - 8+4 = 36-12=24
Sper ca e bun pt ca mi-a dat același rezultat acum încerc la primul
da e bun mersi daca poti si la celalalt...
2014-11-18T17:43:48+02:00
=6+10(primul)-=10+6(al doilea