Răspunsuri

2014-11-18T17:32:27+02:00
470   740  numrele divizibile cu cini trebie sa se termine   sau cu 0 sau cu 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T17:35:08+02:00
Numerele sunt: 470 ,740
Numerele de trei cifre dinstincte sunt acele numere in care nici o cifra nu se repeta , ci toate sunt dorerite : exemplu : 231 ;45;781;301;79 ....si multe altele 
Numerele divizibile cu 5 sunt acele numere care se impart exact la 5 , adica numerele care se termina in 0 si 5 : exemplu : 10 , 300,985, 770,215 ... si multe altele

Succes! Sper ca te-am ajutat !

Scuze ,nu dorerite .. ci diferite :)
nui nimic , oricum am inteles ceea ceai scris :)))