Răspunsuri

2014-11-18T17:35:59+02:00
Vioara cinta doine de toamna.
Oaia este un animal plin de pufosenie.
Am un maiou plin de splendoare si frumusete.
4 1 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T17:42:04+02:00
ioa : creioane   
iau : vo-iau,pla-nu-iau
eai : plan-geai,ceai,mun-ceai,cre-eai
iai : pla-nu-iai,in-cu-iai,vo-iai, cre-eai
eau : ve-neau,pe-tre-ceau,pre-fa-ceau,ca-la-reau
iei:mi-ti-tei
eau:spo-reau
ioi:roi
oai:ur-soai-ca

12 4 12