Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T17:38:09+02:00
Tatal meu a iesit la vanatoare.

Aceasta lume este nebunatica.

Alina este inauntru.

Luna a aparut pe cer.

El a vazut ghionoaie.

Andrei este haiduc.

Alina are o spaima in ea de neimaginat.

Marius este matahala.

Mihai este bizui.













Te rog marcheaza ca cel mai bun daca iti place.Multumesc!
nu pot sa pun ca esti cel m,ai bun ca ai scris la comentarii
Nu-i nimic!
ok
2014-11-18T20:58:43+02:00
Bunicul meu merge in wikend la vinatoare
am un motan nebunatic foc
 decembrie este luna cadourilor
ghionoaia la vrajit pe print
 iancu era un haiduc renumit
din padure a aparut o matahala de urs
ii se bizuie pe poeziile lui mihai eminescu